Moslavina d.o.o.
Školska ulica 4, Kutina
tel:  044/691-411
fax: 044/691-414
Nalazite se ovdje: NOVOSTI

 

malaISO22000.jpg

ANALIZA ANKETE „ZADOVOLJSTVO KORISNIKA“

analiza1.jpgRezultati su pokazali da se korisnici najčešće informiraju telefonom te obavijestima koje dobiju uz račun. Tako je 4/5 korisnika zamijetilo stavku koja ih informira o podmirenju ranijih rezultata te ju čak 75% korisnika smatra korisnom. Oko 16 % korisnika koji koriste Internet je posjetilo web stranice Moslavine pa ćemo radi njih i svih budućih posjetitelja težiti što zanimljivijim i informativnijim stranicama.
Preko 60 % ispitanika je upoznato sa zakonskom obvezom plaćanja organiziranog sakupljanja i odvoza komunalnog otpada te je polovica ispitanika spremna. Polovica ispitanika bi obavijestila nadležne ukoliko znaju nekoga da se ne pridržava zakonskih obaveza o plaćanju sakupljana i odvoza otpada. Većina korisnika (90 %) su zainteresirani za opciju da se glomazni otpad odvozi dva puta godišnje na unaprijed određene dane.
Od 86 % ispitanika koji su priključeni na vodovodnu infrastrukturu, čak trećina se priključila u zadnjih 5 godina (35 %).  Pri tome je radove u većini slučajeva (77 %) obavila Moslavina d.o.o. pri čemu je nagrađena prosječnom ocjenom vrlo dobar (4) za kvalitetu radova. Preko 80 % ispitanika smatra da ilegalni potrošači oštećuju platiše te bi ih više od polovice ispitanika prijavilo ukoliko znaju za takav slučaj. Informaciju da se u vodi nalazi zrak koji se pod utjecajem povećanog tlaka umiješa u vodu i čini vodu mliječnog izgleda zna preko polovice ispitanika. Činjenicu da se voda crpi iz bunara na dubini od cca 60 metara te da voda nije podvrgnuta nikakvoj obradi osim oslobađanja od viška željeza zna četvrtina ispitanika. Najveći broj ispitanika kvalitetu vode koju distribuira Moslavina d.o.o. ocjenjuje boljom ocjenom u odnosu na druge gradove u RH. Polovici ispitanika koji žive u stanovima sviđa se mogućnosti daljinskog očitavanja vodomjera.
analiza2.jpgIndeks zadovoljstva klijenata je 80,6 (od 100) što je također iznad prosjeka komunalnih društava u RH. Ispitanici kvalitetu usluge kao i ugled Moslavine d.o.o. ocjenjuju s prosječnom ocjenom 3,8 što je također iznad državnog prosjeka a 2/3 ispitanika smatra da je kvaliteta bolja nego prije 5 godina.
Oko 20 % ispitanika imala je pritužbe na usluge s tim da više pritužbi dolazi od fakultetski obrazovanih i mlađih ljudi. Ispitanici se najčešće žale vezano uz račun i na prikupljanje i odvoz komunalnog otpada. Na račun se najčešće žale ispitanici iz Velike Ludine ali i isti Moslavini d.o.o. daju najbolje ocjene. Većina ispitanika misli da je uvođenjem Odjela za reklamacije pospješeno njihovo rješavanje.

Sveukupno, Moslavina d.o.o. je zadovoljna rezultatima jer ju isti svrstavaju među bolja komunalna poduzeća u Hrvatskoj te ponukani dobrim rezultatima, težit ćemo svojim radom, pridobiti još veće zadovoljstvo korisnika naših usluga.

 
Povratak
 
DOKUMENTI  

Anketa  
Jeste li spojeni na sustav vodoopskrbe?




Pošalji anketu  Rezultati ankete

Copyright ©  Moslavina d.o.o. :: Stranice izradio OmniAspect d.o.o. :: Login