Moslavina d.o.o.
Zagrebačka 1, Kutina
tel:  044/691-411
fax: 044/691-414
Nalazite se ovdje: INFORMACIJE

 

malaISO22000.jpg

REKLAMACIJE  

Reklamacijom u smislu boljeg odnosa sa potrošačima, smatra se naročito: netočno očitavanje glavnog ili pomoćnog vodomjera, pogrešna primjena cijena, pogrešno obračunata cijena priključenja građevine na komunalnu infrastrukturu i ostale reklamacije vezane uz obavljanje djelatnosti Društva.

odgovorne osobe:
1. Helena Haić, bacc.oec.
2. Dubravko Šajn, dipl.ing.

Telefon: 691-418, 691-430

način:
1. Pismenim putem na adresu:   Moslavina d.o.o, Odjel za odnose s potrošačima, Zagrebačka 1, Kutina
2. Osobnim dolaskom u prostorije Moslavine d.o.o. u Odjel za odnose s potrošačima, Zagrebačka 1, Kutina.

Moslavina d.o.o. Kutina je proglasila 2006. godinu Godinom odnosa s potrošačima.

Odjel za odnose s potrošačima omogućuje  svim potencijalnim i postojećim korisnicima da upute pitanje ili reklamaciju vezano za naše usluge: proizvodnju i distribuciju vode, odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda, te odvoz i odlaganje komunalnog otpada.

Odjel će po primitku reklamacije evidentirati upit korisnika, proslijediti ga do rukovodioca profitnog centra na koji se reklamacija odnosi. Korisnik će primiti odgovor u pismenom obliku u roku od 48 h od primitka reklamacije, ako problematika upita ne zahtjeva drugačije.


SAVJETI I UPUTE POTROŠAČIMA  

Da bi izbjegli mnoge moguće probleme i troškove oko vodoopskrbe, a ako se oni i pojave, radi bržeg i bezbolnijeg otklanjanja, u obostranom interesu dajemo Vam nekoliko savjeta i poruka.

1. Vlasnici individualnih kuća prije svakog dužeg izbivanja (godišnji odmor, putovanje, rad u inozemstvu i sl.) trebaju u šahti zatvoriti svoj ventil (iza vodomjera).

2. Radi sprečavanja, odnosno ranog otkrivanja te pravovremenog otklanjanja gubitka na kućnoj instalaciji (od vodomjera do potrošnih mjesta u kući) bilo bi poželjno barem jedanput mjesečno provjeriti ispravnost te instalacije.
 Provjera se vrši tako da se zatvore sva izljevna mjesta u kući (u zgradama s više stanova, dogovorno sa svim stanarima), a na vodomjeru kontrolira da li crveni indikator potrošnje miruje.
Ako miruje znači da gubitka nema, a ako se vrti, to je siguran znak gubitka vode na Vašu štetu i sami ga morate pronaći i otkloniti.
Želite li utvrditi koliku Vam štetu otkriveni gubitak donosi, tada uz vremensku kontrolu putem sata i očitanja protoka na vodomjeru možete lako utvrditi gubitak u l/min, na sat ili u m3 na dan, a što uz množenje sa cijenom daje financijski gubitak.

3. Pred zimu u mjesecu studenom ili početkom prosinca provjerite da li je vodomjer zaštićen od smrzavanja. Ukoliko nije, a niste u stanju sami izvršiti zaštitu, molimo Vas da nas obavijestite. Zaštita od smrzavanja vrši se na višim područjima.

4. Ako uočite bilo kakav dotok vode u šahtu ili oštećenje iste (lom poklopca, okvira, krađu vodomjera ili poklopca, ulegnuće šahte) obavijestite nas.

5. Na individualnim gradilištima i nenastanjenim kućama, nakon svakog prekida radova ili prekida boravka, obavezno zatvorite ventil iza vodomjera.

6. Ventil iza vodomjera pripada kućnoj instalaciji, popravlja se i mijenja na trošak potrošača. Za zatvaranje vode prije vodomjera (prilikom popravka ili zamjene ventila iza vodomjera), morate pozvati Dežurnu službu - distribucija vode (tel: 691 426). U zgradama s više stanara o radovima koji se izvode moraju biti obaviješteni svi stanari .

7. Reducir ventil iza vodomjera ugrađuje i održava potrošač sam i ne smije biti ugrađen u našoj šahti, već na kućnoj instalaciji.

8. Za nenastanjene objekte kao i vrtove, bilo bi korisno imati na svom posjedu šahtu s ventilom koja se može zaključati.

9. O prekidu vodoopskrbe zbog radova na cjevovodu bit ćete obaviješteni putem sredstava javnog informiranja, našom pismenom obavijesti ili usmeno od naših radnika. Pri nailasku vode, za očekivati je privremeno zamućenje, zato pustite vodu na svim izljevnim mjestima da teče dok se ne izbistri, i tek tada je možete slobodno koristiti.

10. Ako u vodi uočite nešto neuobičajeno, ako je smanjena količina, pad tlaka, povišena temperatura ili mutež, obavijestite nas radi otklanjanja nedostataka.

11. Namjeravate li otvoriti u svojoj kući obrt, trgovinu tj. poslovni prostor dužni ste se javiti službi za distribuciju vode i podnijeti zahtjev za otvaranje Radnog naloga za premještanje/odvajanje vodovodnog priključka, ukoliko namjeravate dozvoliti priključenje na svoju mrežu susjedne kuće, trgovine, kioska i dr., vlasnik ili korisnik te susjedne kuće odnosno poslovnog prostora dužan je u službi za distribuciju vode podnijeti Zahtjev za priključenje građevine na komunalnu infrastrukturu za opskrbu pitkom vodom

13. Bit ćemo zahvalni ako nam dojavite bilo koje uočene promjene, npr. nenajavljeni nestanak vode, izbijanje vode na ulici, izlijevanje vode iz vodovodnih šahti, vodovodnih priključaka ili vodospreme.  Isto tako Vas molimo da nam dojavite lom hidranta, lom uličnih šahti, lom poklopaca, oštećenja naših ograda i ostalih objekata.
U jednom i drugom slučaju potrebno je ishoditi našu suglasnost te će se na temelju tih podataka izvršiti zatražene promjene. U Službu obračuna morate doći ako dođe do promjene vlasnika nekretnina, odnosno vodovodnog priključka, i sa sobom  donijeti dokumente o dokazu vlasništva (ovjereni vlasnički list, kupoprodajni ugovor ili sl.). Pismeno ili telefonski možete javiti promjenu adrese ili promjenu naslova za dostavu računa  Službi obračuna, tel:  691422, 691425/ faks: 691 414 ili poštom na adresu Moslavina d.o.o. Zagrebačka 1, 44320 Kutina.

14. Ako iz bilo kojeg razloga nećete trošiti vodu u dužem vremenskom periodu (6 mjeseci ili više), dužni ste nas o tome obavijestiti pismeno, usmeno ili telefonski, a sve iz razloga kako bi se izbjegli problemi i troškovi vezani uz eventualnu krađu vode, krađu vodomjera, smrzavanja kao i sve ostale troškove vezane za održavanje, čitanje i baždarenje istog.

Prepravljanje ili zaključavanje naših šahti kao i neovlašteno priključivanje na javnu vodovodnu mrežu nije dopušteno.


PROMJENA VLASNIŠTVA NAD PRIKLJUČKOM  

Dužnost svakog potrošača je da promjenu vlasništva nastalu zbog smrti dotadašnjeg vlasnika ili nastalu pravnim poslom (darovanje, kupoprodaja i sl.) prijavi u roku od 15 dana od nastupanja takve činjenice.

Promjenu vlasništva ili podataka o vlasniku može zatražiti isključivo vlasnik ili zakoniti posjednik nekretnine koja je priključena na javnu vodoopskrbu. 
Zahtjevu za promjenu podataka vlasnika vodovodnog ili kanalizacijskog priključka treba priložiti slijedeću dokumentaciju:

  • Fotokopija jednog računa za potrošenu vodu i/ili kanalizaciju
  • Fotokopija osobne iskaznice
  • OIB
  • DOKAZ VLASNIŠTVA nekretnine za koju se priključak koristi (vlasnički list ili rješenje o nasljeđivanju, ili drugi dokument koji nedvojbeno potvrđuje vlasništvo).
ZAHTJEV ZA PROMJENU VLASNIŠTVA 

Napominjemo, da se prije dostave gore navedenog dokumenta treba izvršiti očitanje brojila, te da nad navedenim priključkom ne smije biti potraživanja od strane Moslavine d.o.o., jer u protivnom nećemo izvršiti prijenos.

Kompletna dokumentacija  s potpisanim Zahtjevom može se dostaviti putem:
- pošte (MOSLAVINA d.o.o., Zagrebačka 1, Kutina)
- osobno (MOSLAVINA d.o.o., Zagrebačka 1, Kutina)
- skenirano na e-mail (reklamacije@moslavina-kutina.hr)

Odgovorna služba i osoba:
Odjel komercijale
Dubravko Šajn, dipl.ing. (prijem stranaka)
Telefon: 691-425


 
Copyright ©  Moslavina d.o.o. :: Stranice izradio OmniAspect d.o.o. :: Login